My World

My World

Tuesday, December 21, 2010

Posing lagi! Kat Lata Kinjang + UPSI..






Bergambar ni memang tak asing dan tak lari dari hidup pompuan..kenape eh? aku pun tak dapat merungkai persoalan ini... tapi tak semua perempuan suka bergambar..ada jugak yang tak minat..tapi aku ni memang minat..hehe...

Pada hari kelmarin, setelah 4 hari berada di kuala lumpur aku dan kawan-kawan aku pun pulang ke kedah..tapi perjalanan kami sangat lah lama..dari pagi keluar, malam baru lah sampai di desa tercinta yakni di rumah aku..

Sebelum pulang tu, kami singgah dulu di rumah kawan kami yang merangkap ex-wondergurlz, khaida..beliau sekarang menetap di kuala lumpur sebab dah dapat pindah..mengikut suaminya..dulu dia housemate aku di langkawi..tapi lepas cuti sekolah ni tak jadi housemate aku dah..sob2..

Kami p breakfast skali kat umah dia..aku ni kelaparan, so aku melantak lah kat rumah kak khaida ni..pastu kawan aku, namie & hanie minta tapau pulak makanan-makanan tu..isk2..sebabnya kami akan melepak di lata kinjang..bolehlah makan-makan kat sana..ngeh2..

Seperti dalam perancangan, kami singgah UPSI dulu..si hanie & namie ex-student UPSI..so depa nak jenguk U depa la..U aku kat oversea..merentasi lautan..aku kena naik flight la kalau nak p jenguk U aku..UMS..he..kat UPSI mestilah wajib photoshoot.. :P

So, aku nak tempek gambar-gambar hasil photoshoot kat lata kinjang dulu..pastu baru gambar kat UPSI then gambar dengan kak khaida...




























dekat upsi..






dengan kak khaida @ kem PGA




p/s: malas nak letak caption..heheh


14 comments:

Cik Tqah said...

sakan posing.. sejibik cam cik epal posing msa photoshoot..pasni ley jadik model la :)

Gee Jah Noor said...

huhu xleh lawan cik epal..dia lagi dasat.. =D

Syafiq Rosli said...

wah..mcm syok je tmpt tuh

Kuasai minda said...

Cantik pemandangan....

deqsu said...

la..kak gee jah g lata kinjang ke??? dh dkt sgt dh dgn umh deqsu...
sonok ke pnjt2 bkt+air trjun kt si2..heheeh

Gee Jah Noor said...

Syafiq Rosli: syok sbb xpenah lg p tmpat cmtu..he

Kuasai minda: cantik sangat..

deqsu: la yeke..nape xckp awal2, lau x leh singgah mkn tghari kt umah deqsu..hehe..kt area mana umah deqsu? best jugakla..adventure..hehe

deqsu said...

kt area2 nk smpai pekan tapah 2..dpn skit dr smpg msk lata kinjang... 2la..rugi je..t nk p mne2 habaq mai na kak gee jah..hehe..=p

Gee Jah Noor said...

oo kt pekan tapah ek...mana ceq tau..ni dh tau lenkali bolehla singgah..he..

soffya cik bulan said...

hu...kemain lagi ek posing.
posing jgn tk posing..huhu

Gee Jah Noor said...

huhu..xleh lwn pia..pia lg pndai posing... :P

deqsu said...

hehe...ha...jmpt2 ek..=p

Gee Jah Noor said...

insyaAllah kalau ke sana lagi..thanks kerana menjemput.. =D

Amanina Sofea said...

bestnye g air trjun..
lme la xg mandi2 mcm nie.. :)

Gee Jah Noor said...

ha jum2 kte pegi..hehe =D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...