My World

My World

Wednesday, December 8, 2010

Gee Ber'miming' lagu InsyaAllah..


Lagu InsyaAllah lagi? haaa biarlah..aku kan suka lagu tu..sapa yang tak tahu tu aku nak bagitahu yang aku sangat-sangat suka lagu insyaAllah..suka sangat-sangat..sangat suka sangat..hehe..

So aku pun jadi macam cikgu shida la..bermiming..hehe..tapi ade pulak kedengaran suara aku..maksudnya bukan bermiming la..ala-ala karaoke gitu..

Suara kawan aku la yang paling jelas kedengaran..memang aku suka dengar dia nyanyi...dan suara maher zain pun ada..ok lah mari kita tengok video ini...

video

begitulah hasil miming aku.. :P (maap ye bideo ni jadi kecik pulak..kalau nak besarkan klik kat anak panah kanan kiri atas bawah tu..hehe)

sempat lagi berposing di dalam kereta..hehe


okay, jumpa lagi di lain entry..heh...daaa...

p/s: lagu insyaAllah yang lain ada kat SINI dan SINI

15 comments:

miss_neeya said...

kalo la tertelan gula2 tu..xleh bayangkn..haha :)))

Gee Jah Noor said...

tu la..nasep baik tak tertelan kan..hehe

mekdonel said...

Nice Post!!
One of the truly great blog!!!
www.fdausamad.blogspot.com
Just bace 4-5 entry, sure jadi ketagih!!
Im not kidding dude....

Gee Jah Noor said...

biar betol kome ni..hehe..papepun tq ye sudi baca n drop komen kt cni.. :)

Nuryani said...

hehe. comei la kak gee jah nan kak heliza mamam gula2 sambil karaoke. :p
suke lagu insyaallah jugakk. :)

Gee Jah Noor said...

bleh pulak p mamam gula2 smbil karok kan..hehe..beshla lagu ni..dah addicted kat lagu ni.. =D

meaw said...

aiii sis..wah2,jeles la bila sis dgn kak heliza... ada entry khas ouh utk kak heliza...

http://letopkeypad.blogspot.com/2010/12/saya-suka-ni.html

kirim salam kat kak heliza ye.. <3

Gee Jah Noor said...

udah tengok..hehe..
jgn jeles2 ye..xbaik..hehe.. insyaAllah akan disampaikan.. :)

Anonymous said...

samapi kn salm sy kt kak eja yurp ..
minat glerw kt kak eja ..
comeiii ..:)

Nur SyafiQaH ZulkiflY said...

haha, comelnye... sebaik heliza tak tercekik. ngeh ngeh

Kuasai minda said...

Kelas!
Boleh nyanyi sambil mamam...!

azrah said...

best tengok..hehe

Gee Jah Noor said...

Anonymous: ijaaaa...ada orang kemsalam kat mu..hehe..nt akak gitau dia ye..

Nur SyafiQaH ZulkiflY: tu la..bahaya betol..hehe

Kuasai minda: hahaha..kawan sy macam2 dia boleh buat..

azrah: best? tengokla lagi..hehe

iezanor said...

salam...seronok tgk blog gee jah...cntik...yg plg sronok tgk video lgu insyaallh tu...sy pun suka gak lgu tue...nnti krim salam kat heliza yer...

Gee Jah Noor said...

insyaAllah..sy pun seronok gak tgk video tu..byk kali dh ulang tengok..hehe..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...