My World

My World

Friday, December 10, 2010

Budak Nakal Berkhatan Ngangkung..



Apa punya tajuk entry aku ni...ade yang faham tak? kalau anda faham memang anda seorang yang bijaksana dan bijaksini...

Sebenarnya aku gabung 3 cerita terus..carita pertama, petang tadi aku pegi tengok cerita ngangkung...aku percaya mesti ramai yang dah tengok..aku ni antara orang-orang yang ketinggalan la kot..hehe...

Walaupun dah lama cerita ngangkung tu ditayangkan tapi ianya tetap mendapat sambutan..ramai jugak yang tengok tadi..

Secara keseluruhannya best jugak la..dengan lawak nya tu yang boleh menggelikan hati aku ni..ada jugak motif yang cuba disampaikan dalam cerita ini..iaitu janganlah kita percaya dengan benda-benda tahyul ni..p jumpa bomoh (pegi ngangkung) untuk dapatkan nombor ekor...

Walau susah macammana pun, kita kena cari rezeki yang halal..tak perlu lah nak cari jalan pintas untuk cepat kaya..rezeki yang halal akan memberi keberkatan kepada kita..

Macam berceramah la pulak..hehe..apa pun aku bagi 4 bintang lah kat filem ngangkung ni...


pegi berdua ngan hanie..


bergambar ngan bakal boyfren aku.. :P


Lepas je habis cerita ngangkung ni aku terus balik rumah dan kemudian bersiap-siap untuk pergi melawat anak sedara aku yang dikhatankan siang tadi..nama anak sedara aku ni amir afiq..umur 9 tahun..orangnya sangat pemalu dan tak dapat lah aku nak bergambar dengan dia..aku cuma amek gambar dengan adik dia yang nakal dan banyak akal seperti di dalam gambar di bawah ini..

*sila buat caption sendiri untuk setiap gambar..hehe

























Ha sampai ternganga mulut akhyar auliya ni.. baru je berumur setahun 5 bulan..tak pandai cakap pun lagi..

Tapi aku nak paksa dia cakap jugak..he.. ok auliya, say bye untuk semua yang baca belog mak ndak ni...

auliya: pai pai! hehe :P

2 comments:

misrerama said...

saya pon baru tgk ngangkung...riun rendah pawagam tu...hehehe

Gee Jah Noor said...

betol2..memang riuh rendah orang ketawa..

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...