My World

My World

Monday, December 27, 2010

Kenduri kahwin terakhir yang aku pergi untuk tahun ini..


Tadi ada kenduri lagi..kali ni dekat baling pulak..memang jauh jugakla perjalanan nak pergi kenduri ni...

Aku pergi ngan kawan aku tak lain tak bukan, cik hanie..Sampai kat rumah kenduri memang dah lewat petang..tetamu pun dah kurang..memang segan jugak la..tapi redah jela..alang-alang dah sampai...

Aktiviti wajib yang dilakukan adalah bergambar..hehe












Aku sampai kat rumah dah pukul 6 lebih..lepas solat aku rehat-rehat la dalam bilik..tetiba ada dengar suara yang macam kenal ja ketuk pintu bilik aku...

Rupanya kawan aku yang baru dapat kereta ni datang nak menayang keretanya..dia datang dengan hanie..


kebetulan pulak semua berpakaian merah


Pastu dorang ajak aku keluar kejap..pergi Alor Setar Mall..aku pun test la drive kereta namie ni..seronoknye dapat drive kereta baru..huhu


peace!


Itu saja cerita aku hari ni..aku sangat mengantuk sekarang ni..letih bangat..baju pun lom packing..tengahari esok dah nak balik langkawi..pagi esokla aku packing..ok, daaaa....


7 comments:

Liyana said...

rajin nye awk melawat kawan2.. jauh tu.. hihi x lrt dah nk p kenduri kawen.. hehe

Gee Jah Noor said...

seronok pulak tengok kawan2 kahwin..heee...ni pun dah xlarat dah..nasep last dah kenduri hari ni.. =D

Cik Tqah said...

peewit.. bila nk p majlis gee plak.. wat weekend ari sabtu or ahad br leh pulang..jimat annual leave..

I like... said...

rajin cik gee pi jalan2 kenduri..takper,nanti kenduri cik gee lg ramai org mai.alhamdulillah..cik gee pun tak lama dah..=D
p/s:cantik cik gee berbaju kuning bersalut bunga merah.hihihi

Unknown said...

wahh rajin nih g kenduri kawen..bagus2..

Aniz said...

salam perkenalan..
i folloowww..huhu
ada masa singgah2 la blog kita yer =)

Gee Jah Noor said...

I like: hehe..harap2 macamtu la..tu sbb kena p kenduri kwn.. he time kasih la sebab puji baju tu.. :P

syrupmasin: amik berkat..hehehe

aniz: salam perkenalan gak..thanks ye singgah n follow blog ini..nanti bla free sy singgah n follow blog awk pulak.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...