My World

My World

Wednesday, December 1, 2010

I'm Flying..


Awal giler aku update entry kali ini..

Ini semua sebab aku bakal terbang ke KL sekejap lagi..

Buat ape aku pergi KL? haaa ada la urusan aku...mana boleh bagi tahu..kena tunggu aku update entry setiap hari la..hehe..

Pegi KL je naik flight, asal naik flight je pegi KL..tak reti nak naik bas ke kereta ke wahai cik gee jah?

huh 1 soalan yang sukar untuk dijawab..takpa, aku try jawab...

Asalnya aku nak pegi naik kereta dengan membe aku..tapi disebabkan masalah teknikal, membe aku tak dapat ikut..so tinggal lah aku berseorangan..aku cakap kat mak aku 'mak oh mak, kawan jah (bahasa diri aku kat rumah) tak jadi p kl, boleh dak jah drive sorang2?'

Seraya itu mak aku pon berkata, 'isk bahaya naik keta sorang2..pi naik kapal terbang lah..'

Amboi sekali keluaq ayat naik kapal terbang da...haish parah la..'tiket kapal terbang mahai la mak' (tapi aku tak cek lagi pon kat airasia..hehe)..

Petang hari isnin yang lepas baru aku cek..ermmm harganya lebih kurang ja kalau dibandingkan dengan minyak dan tol...so, aku pun terus buat keputusan naik flight pegi KL...

Mesti ada yang pelik, napa mak aku tak suruh naik bas yek...

Hmmm macam ni ceritanya...sebelum2 ni kan banyak kes-kes kemalangan melibatkan bas..mak aku seriau nak bagi aku naik bas..lepas tu pulak aku pun memang takut nak naik bas..pengalaman aku masa last naik bas hari tu..ada sikit aku cerita kat entry INI..

Kalau dah ajal tu apa boleh buat kan..tapi kalau ada jalan lain, gunakanlah jalan itu..

Lagipun tiket flight ni kadang-kadang lebih murah dari tiket bas..aku memang selalu bernasib baikla jugak..selalu dapat beli tiket murah..tapi memang kena beli awal-awal la..masa promotion...so jangan ingat orang kaya ja dapat naik flight selalu..

Aku ni nak kata kaya tak la kaya..miskin pun tak la jugak..sebab aku dah bekerja..ada la duet poket bulan-bulan tu kan..cuma aku ni agak boros la jugak..sampaikan perbelanjaan tu melebihi pendapatan..heheh..

Haissh banyak pulak aku melalut..tak pasal2 kena tinggal flight nanti..

Ok lah, kena bersiap sedia nak pegi naik flight..doakan aku selamat sampai di KL...daaa... ('',)

sempat lagi tangkap gambar..heh.. Ok, bye!

6 comments:

Unknown said...

semoga selamat sampai dan pulang =)

Liyana said...

ala.... x penah naik flight. *jakun* hehehe

Rossnie said...

tatkala ni mesti u dh smpai kl?bila flight u esok?

Gee Jah Noor said...

cik EPAL: time kasih cik epal..nak kirim ape2 dr surabaya ke? hehe

Gee Jah Noor said...

liyana: takpe2, 1 ari nanti mesti naik.. :)

Gee Jah Noor said...

rossnie: dh lama sampai..hehe..sok pagi2 kul 6 dh kena ada kt klia..flght g surabaya kul 8..hee

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...