My World

My World

Thursday, December 9, 2010

InsyaAllah: Kanak-kanak 4 tahun nyanyi..



Ini la izwan yang berumur 4 tahun..


Wakaka...anak sedara aku ni kena paksa ngan aku nyanyi insyaAllah..

Tadi aku dok dalam bilik, dia dok nyanyi-nyanyi kat luar..pastu bila aku nak rekod, die taknak pulak..malu pulak...

Aku nak bawak diorang keluar makan ni..so, aku cakap kalau takmau nyanyi aku takmau bawak..hahaha..terus si izwan ni menyanyi...dan abang-abangnya pun kena nyanyi jugak..

Ni la bideo nya...tapi yang kedengaran tu 'insyaAllah..you find your way' ja...hahaha


video

dua orang tak tengok kamera tu pemalu sungguh..



ini la mereka 3 beradik..dari kiri izwan, ikmal & imran


Oklah, aku dah nak bawak mereka-mereka ini, 2 orang kakak mereka, mak aku dan adik aku gi makan kat luar..chow dulu...bye!

No comments:

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...