My World

My World

Thursday, December 30, 2010

HIJAB CONTEST DAN GIVEAWAY by SOFFYA ESHOPE.



Assalamualaikum...

Kenapa semenjak dua menjak ni aku jadi malas nak update blog ni..huhu...
sebab mood aku menurun kot..cuti sekolah dah habis..dah kena start keje..he..

Tapi aku kuatkan semangat jugak untuk juin giveaway yang dianjurkan oleh Soffya Eshope..memandangkan hari ni hari last unduk giveaway ni, aku siapkan entry ni malam ni.. :P

Cik Soffya atau dikenali dengan nama Pia ni menganjurkan Hijab Contest & Giveaway..Hijab Contest aku dah juin dah dulu..ada kat fb Soffye Eshope n blog Soffya Eshope..dah tamat pun..n dah ada pemenang..yang pastinya aku bukan pemenangnya lah..he..sapa-sapa yang nak like fan page Soffya Eshope ni leh klik SINI

Walaupun dah nak tutup dah giveaway ni, aku tag jugak 3 orang membe2 aku..


Cepat-cepat la korang juin kat SINI ye.. =D


4 comments:

Liyana said...

hik dah buat. tq tag kita :)

Gee Jah Noor said...

ha bagus2..yg contest spek mata tu sok baru kita buat.. =D

Liyana said...

hehe jgn lupe.. hadiah mcm lumayan tuh.. hehehehe

Gee Jah Noor said...

okeh2.. =D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...