My World

My World

Wednesday, December 22, 2010

Sakan sungguh aku bergambar sekarang..Photoshoot lagi..ngeh3..


Ini photoshoot yang dah lapuk..beberapa hari yang lepas...masa nak gi kenduri kahwin member gua kat kl..

Kawan aku ni tak payah suh posing memang dia dah pandai posing..yang aku ni la, jap macam tu, jap macam ni..aduh tak pandai la ceq...

Aku memang hentam saja lah..cube korang-korang tengok menjadi ke tak posing aku ni...hehe


cerah benar gambar ni..terlebih flash kot..tapi aku suke..he


ini gaya ape eh aku buat..gaya tunduk sikit kot.. :P


ini memang gaya yang aku suka buat..letak jari kat dagu..heeee


suke sangat gambar ni..tapi jadi golap..so aku edit lah untuk mencerahkan..janji boleh tengok..hoho


letak jari kt dagu lagi...


tu je gaya yang aku pandai buat..heee


ini gaya simple saja..


ini macam pengacara nona pun ada...kikiki



yang di atas tu semua kira gambar full la..mai kita cuba try test gambar half pulak...

ini aku tak buat gaya apa-apa pun..pandang kamera saja..


gambar jadi gelap lagi..tapi biarkan ia gelap..aku suke gak gambar ni..


hitam itu manis..hehe


ha ni cerah balik..


ok, tamat lah sesi photoshoot kami berdua.. :P


Oh ye, kalau kau orang perasan, dengan entry yang lepas, main kahwin-kahwin.. ija tukar style tudung masa pergi kenduri kahwin kawan kami tu..klik SINI untuk tengok entry itu..

Kalau dah tengok, berbeza kan..kan..dia saja suka suki tukar..tapi aku suka tengok dia pakai yang time photoshoot ni..memang versatile lah...tapi kat kenduri kahwin tu style jugak..menampakkan dia lagi comel..opps terpuji pulak...korang-korang rasa macam mana?

Yang gambar-gambar kat atas ni ija nampak lain sebab style ni lain dari yang lain..he..papepun anda memang gorgeus lah..aku pun tak pandai nak tiru style2 dia walaupun kira aku ni berkawan dengan dia..heeee

Sekian sahaja entry photoshoot..lepas ni dah tak de kot entry photoshoot..sebab aku kat kampung je..nak photoshoot ngan sape la hai..kalau ngan kawan-kawan aku memang ada ja cari pasal nak bergambar...hoho...ok, daaaa.. ('',)


10 comments:

hana said...

dua2 pndai pose...hehe,,,
kem slm kt akk heliza ye...
minat sgt tgk dya,,,cumelll...huhu...
geram,,,

ailin nilza said...

dua2 comel n sempoi....he
tapi heliza mmg pandai bergaya ikut keadaan....suka sgt tgk style dia.....

Gee Jah Noor said...

hana: akak men hentam je pose tu..hehe...insyaAllah nanti akak sampaikan..


greenailin: dia memang pndai..saye ni je tak pandai bergaya macam dia..hoho..

misrerama said...

pakai ape pon heliza comey..u too gee jah... :)

Umie said...

ok jer pose tu...hehehe..tp dua2 memang comel...

Gee Jah Noor said...

misrerama: saya biasa2 je..he..papepun tq.. =D

umie: baru belajar nak pose2.. =)

sayalah shelly said...

w0w...dua2 chomel...
cantik baju akak..
kak heliza chomel dah mcm besa..
hehe...sy pun xpandai nak posing2 gak mcm kak jijah...

Gee Jah Noor said...

sayalah shelly: tu akak tengok pndai je posing ngan bf tu..he..men hentam2 je posing ni..kan..kak heliza memang dh pakar bab posing2 ni..hehe

soffya cik bulan said...

wahh kemain ek...hu,bilalah dpt join phtoshoot kemain gini ye...hehehe

Gee Jah Noor said...

nt kite jmp kite photoshoot na... =D

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...