My World

My World

Wednesday, December 1, 2010

Aku Kayo..Aku Kayo..Aku Jutawan..hahah



Banyak nya duet aku..ratus-ratus ribu..seronoknya seronoknya...walaupun duet indon aje, tapi aku tetap rasa seronok..kalau la betol-betol duet Malaysia, jadi gila kot aku..terlampau seronok..hehe...

Petang tadi aku pergi menukarkan duet kat money changer lah..kat mana lagi kan..excited nih nak tukar duet tadi..teruja betol... :P

Besok pagi aku akan berangkat ke Surabaya..bersama rombongan-rombongan anjuran Al-Mukminin Travel & Tours..aku tak pasti berapa orang yang juin..tapi ramai jugaklah kot..

Apa yang best ek kat Surabaya? kalau kat Bandung aku tahu la..banyak barang murah-murah kat situ..kat Surabaya kena pi sana dulu baru taau apa yang best..saja seronok-seronok nak berjalan-jalan...tahun depan mana tau kot-kot dah kawen dah susah nak jalan..hehe..kalau tak kawen lagi, kita jalan-jalan la lagi...

Bak kata kawan aku, duet boleh dicari..kebahagiaan sukar dimiliki... :P

Aku balik Malaysia hari ahad ni..doakan aku selamat pergi dan selamat pulang...

Adios!


4 comments:

dLa said...

k.gee hekot rombongan k.ija yer..?? hailaaaaa...seronoknyerlahh...

Gee Jah Noor said...

hehe..pandai pon.. :P
dLa x ikot sekali ke?

Anonymous said...

nak ikot.........!!!huhuu

btw selamat pergi n balik ye.. :-)

Gee Jah Noor said...

jum..p packing brg cepat..hehe..
ok, tq ye.. :)

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...