My World

My World

Sunday, December 12, 2010

Yeaaahhh! Finally i got the new license... :-)


Haii...Assalamualaikum...

Hari ni saya rasa sangat seronok...

Selonoknyerrr...selonoknyerr...hehe

Petang tadi dalam lingkungan jam 5 aku p amek lesen aku yang diperbaharui kelmarin..aku p renew kat agen yang tempat aku amek lesen memandu dulu...

Haritu aku confius2 nak renew ke tak lagi...yang dekat entry INI..tapi ramai yang suruh aku renew aku pun pergi la renew...bukan apa, bila dah renew barula hati ni lega sikit..tak payah dah nak takut-takut keluar...

Ini la lesen baru aku...



Gambar ni bukan gambar latest aku..ni gambar ujung tahun lepas..miahaha..aku main capai je masa nak pergi renew lesen kelmarin..malas nak pegi tangkap gambar passport baru...huhu


Gembiranya hati ini, P aku dah habis..dah jadi lesen biasa sekarang ini...

Oleh itu marilah kita mencabut huruf P ini dekat kereta...


itu dia...cabut jangan tak cabut...


Cermin depan pulak...


yeahhh kesian kau P, kau dah tak bersama si putih aku lagi...

Begitulah nasib encik P ni..bila dah tiba masanya memang kau kena buang lah...tapi lesen lama aku, aku tak la buang..aku simpan buat kenangan... kenangan indah aku tu..hehehe..

Oh ye, bila tengok tarikh lesen baru aku tu, baru aku perasan expirednya 11.12.12..silap la aku tak renew hari ni..kalau renew hari ni mesti expirednya 12.12.12..cantik tu tarikh tu...sayangnya...hehe..

Tak apalah..nak buat macam mana kan...yang pastinya aku akan ingat tarikh expired ni..aku akan pastikan aku p renew sebelom expired lagi..

Oklah, dah habis dah cerita pasal lesen baru ni.. Lainkali aku nak cerita pengalaman aku ambil lesen dan pengalaman memandu pulak..teheee...


10 comments:

Nabil said...

Mabruuuk :D

anne aziz said...

wah wahh.sy 15 ni.perlu gmbar baru ke??T__T

Gee Jah Noor said...

nabil: mabruuuk?? ape tu? huhu


anne aziz: kalau nak lesen tu nmpak cntik guna la gmbar baru..hehe

mOOn said...

wah.. dah tak 'P = Pondan'.. haha.. good2!!

Gee Jah Noor said...

ahaha..1st time dengar P = Pondan.. =D

nadia Aiifa said...

hahahahaha..congrats dah hbis P....

Gee Jah Noor said...

hehehe..tq2.. =D

anne aziz said...

sis,kena pegi pjbt pos,then kena bwk pape tak??ayah mak abg sume lupe.sabar je la-___-".

Gee Jah Noor said...

bawak gambar je sekeping..yg lain dia xmintak pun..tp akak buat kt agen memandu tu..bukan kt p.pos..rasanya sama jugak kot..

Gee Jah Noor said...

n bawak duet same..hehe

Post a Comment

Komen anda sangatlah bernilai...

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...